We Had The Time Against Us


Förlåt att jag inte har uppdaterat så mycket på sista tiden. Jag har haft och har en jobbig period. Inom loppet av en månad har jag gjort slut med min pojkvän och min kära vän Lucy flyttar till Denver som är 2 timmar med flyg bort. Jag har då alltså förlorat två människor som står mig väldigt nära. Jag är inte bra när det kommer till motgångar men jag har vänner och värdfamilj som bryr sig om mig mer än vad jag någonsin hade kunnat tro.

Att göra slut var för det bästa, jag måste börja tänka på mig själv och vad jag vill göra med mitt liv under tiden jag är ung. Jag vill inte vara denna människa som ser tillbaks på sitt liv och tänker "varför gjorde jag ingenting, varför såg jag inte världen" , jag vill inte sätta mig själv i en sådan situation eftersom jag bara är 21 år gammal (snart) vad som helst kan hända och vad är oddsen för att det skulle hålla, ett långdistansförhållande i 5 år? Jag vill inte vara dumkär, jag måste vara realistisk för jag vet den dagen jag är gammal nog att starta familj kommer jag inte ångra någonting för jag var fri som ung, fri att göra vad jag vill!

Det är fortfarande svårt, jag är förvirrad för jag är van att vara själv eftersom jag har varit i ett långdistansförhållande i två år men samtidigt så känner jag mig så ensam!

Ung och dum, jag trodde verkligen att det skulle hålla men jag är bara mänsklig, om jag inte mår bra av det kan jag inte stanna kvar i det men jag lovar, jag har ett stort hål i mitt hjärta.. Ett hål som jag önskar kommer att fyllas igen snabbt igen, av andra fina minnen här ifrån USA, från mina älskade vänner som gör detta år till det bästa året i mitt liv oavsett!!

Hold me closer one more time,
Say that you love me in your last goodbye,
Please forgive me for my sins,
Yes, I swam dirty waters,
But you pushed me in,
I've seen your face under every sky,
Over every border and on every line,
You know my heart more than I do,
We were the greatest, me and you

Nu är det bara att gå vidare, leva mitt liv till fullo här i USA, när jag mår bättre efter en tid kommer jag veta att jag tog rätt beslut!!

Livet börjar nu!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0