Tankar


Inte ägnat en minut till att må dåligt på en vecka, mina värdbarn har varit underbara med mig.. Känns så jobbigt nu när jag har bestämt mig för att inte förlänga att lämna dem men jag måste spara ihop pengar tills jag börjar plugga...

Igårkväll kom smällen, jag bröt ihop och tokskickade sms till min mamma så hon behövde stiga upp och ringa mig mitt i natten, det känns aldrig bättre förrän jag har fått prata med henne...

Jag hade ingen aning om att det skulle kännas så svårt att älska någon men inte vilja vara tillsammans längre

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du kommer att fixa det Lisa-Marie med hjälp av alla oss andra. Kom ihåg att det inte är värt att kasta bort flera år av din ungdom när ni ändå aldrig kan ses. Det är alltid en fråga om prioriteringar och du är inte prio ett i detta fall iså fall hade ni bott i Umeå tillsammans. Kram mamma. Älskar dig och saknar dig.

2011-09-13 @ 19:50:54
URL: http://lisamariegrefve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0