Never Mind I'll Find Someone Like You


Tiden går så fort, det känns som att det var igår jag skrev att jag hade varit här i 6 månader och nu är det plötsligt 7 månader.

Just nu börjar jag känna att jag fäster mig vid barnen alldeles för mycket, Henry mest. Vi har kommit så nära varandra att det känns sorgligt. Han är så fäst vid mig helt plötsligt, jag får knappt lämna huset på fritiden. Han bara gråter och säger "lisa please don't leave me" .


Jag har ingen viktuppgång längre, det har den psykiska hälsan skött om. Det är tur att man får ut något av att må dåligt så nu är jag likadan som jag var innan jag kom hit. De sista två dagarna har jag kunnat äta både frukost, lunch och middag så det är på uppåtvägen!! Snart ska jag satsa på större portioner också, kanske unna mig en stekbit någonstans?

Motgång nummer 2 kommer om drygt två veckor då Lucy flyttar. Hon är så himla fin! Hon gav mig två inramade foton av oss. Jag vet inte vad jag ska göra utan henne, visst vi kan prata i telefonen men det blir inte samma sak.

Just nu lever jag för alla resor jag ska försöka hinna med innan jag åker hem!! Los Angeles, San Fransisco och Hawaii är redan spikat!! Den 15 februari kommer jag och Johanna att åka på världens drömresa!!

Innan dess kommer jag åka en weekend till Las Vegas med Malin, Elin och Lucy!! Så det blir i mitten av januari, den resan ska vi boka i helgen!

Nu innan nyår ska jag försöka hinna med Nashville (countrymusikens huvudstad) , Chicago och Washington DC. Eftersom min värdmamma känner the speaker of the house så ska hon fixa VIP tour i vita huset osv till mig så det ser jag verkligen fram emot! Det blir once in a lifetime!!

Efter detta så har jag nog när det gäller mig personligen sett alla ställen som är värda att se i detta stora land!!

Sedan så blir det en resa till, men den är superhemlig tills den dagen jag påbörjar den!! Spännande va?



Ett år sedan då vi reste runt i Phuket, snart åker vi igen (5 månader kvar dock, ogillas) Saknar henne så att det gör ont i magen!!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan kolla till hur det går med Selinas packning! Hon åker hem till Tyskland på måndag. Vilket också ogillas för jag kommer sakna henne jättemycket!! Det är inte lätt att åka som au pair för man måste säga hejdå till människor mest hela tiden....

Imorgon blir det utgång så jag lägger upp lite partybilder på lördag!!

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0