Better Hurt Than To Feel Nothing At All


Det går trögt nu, jag saknar Lucy redan. Igår när jag sa hejdå så bröt båda två ihop och grät som aldrig förr. Det är så jobbigt att hitta en vän som man fungerar så himla bra med och sedan så tar det slut så fort.

Suck it up nu Lisa, det är bara att se framåt på alla resor och allt kul!!

Jag åker till Chicago imorgon med Malin under helgen, ska bli superkul men tråkigt att sitta på en buss ensam i 6 timmar när hon åker bil dit tidigare på morgonen.  Själv kan jag inte ta ut mer ledigt för jag har bestämt resor för alla semesterdagar!! Förhoppningsvis hittar jag någon att prata i telefonen ett tag med, kanske Lucy? Men hennes pojkvän är ju med henne men förhoppningsvis så kan han spela sitt tvspel så hon kan underhålla mig!!

Nu ska jag se lite tv och förhoppningsvis kommer jag må bättre imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0