Whats Left For Me


21-23 oktober - Denna helg jobbar jag eftersom att mina värdföräldrar är i Europa
28-30 oktober - Halloween med massor av party
4-6 november - Jag och Josefin åker till Washington DC
11-13 november - Kan bli så att jag måste åka till Chicago för att få ihop mina credits
18-20 november - Min första utgång som 21åring här borta, falsklegget skall bort och jag hoppas på besök
25-27 november - Thanksgiving
2-4 december - Roadtrip till Nashville
9-11 december - Har ingenting att göra ännu
16-18 december - Surprise
23-25 december - Julafton
30 dec-1 januari - Nyår
6-8 januari - Har ingenting att göra ännu
13-15 januari - Las Vegas och Grand Canyon
20-22 januari - Har ingenting att göra ännu
27-29 januari - Har ingenting att göra ännu
3-5 februari - Har ingenting att göra ännu
10-12 februari - Min sista helg här i Cincinnati

Jag har alltså 17 helger kvar innan mitt arbetsår är över, och jag har fem helger då jag inte vet vad jag ska göra... Hur sjukt är inte det? Om någon visste hur mycket jag längtar tills jag kommer hem !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0