Nattens Bravader


Jag lägger mig och sover med barnen igårkväll för vi kom hem rätt så sent från grannarna. Jag sover på nedervåningen i mina värdföräldrars säng men vaknar upp klockan 4 mitt i natten så jag strosar upp till mitt rum halvsovandes. När jag ska använda min toalett så kliver jag på något så jag tänder lampan och vad är det som jag möts utav? Jo ett badrum FYLLT av bajs. bajs överallt, på handduken, mina kläder, mattan och golvet inklusive på mig. Jag DÖR, det tog mig två timmar att städa för jag spydde kanske 5 gånger för jag var så äcklad. Hur kan man ens göra något sådant? Det finns inga ursäkter även om man är ett barn. Varför inte använda toaletten som är en dm ifrån? Så imorse hade jag krismöte med barnen, de fick sitta i soffan och jag berättade allt och sedan sa jag att ni går ingenstans förrän jag vet vem som har gjort detta. Det var såklart ingen som erkände. Fly förbannad är jag och jag vet inte hur jag ska smälta av. Mina värdbarn vet dessutom att de inte får använda min toalett. Jag menar de har en egen toalett var i sina rum.

Nu är det för mycket för mig, fick prata med moster idag så det känns lite bättre. Snart är allt över...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0