Halloween


Självklart ska det vara så förbannat kallt nu när det är halloween. Tre dagar sedan sa hade vi drygt 20 grader och idag är det näst intill 0-gradigt... Jag och Elin ska ju vara halvnakna inprincip ikväll när vi ska vara playboy bunnies också, jag kommer frysa ihjäl och bli sjuk igen. Men det ska det väl vara värt för det är ju trots allt min sista partyhelg i Cincinnati!

Nästa helg blir det Washington och helgen efter det åker jag upp till Chicago för att ta planet hem till Sverige!!

Jag har packat ihop allt nu redan för Josefine måste ta allt mitt bagage till henne i Indianapolis för jag ska åka med henne upp till Chicago, jag kommer därmed att få bo i en resväska tills jag åker...

Nu är det dusch som gäller, sedan stoppa på sig halloweenkostymen för att sedan dra ut och PARTA!!

hejsvejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0