Thank God You Blew It


Tack vare Kristoffer Sandström sitter jag nu och försöker skriva om mitt cv som jag skrev då jag var 18 år gammal. Nu när jag läser det så skäms jag ju att jag har sökt jobb med det där... I mitt personliga brev skiver jag att om Bitney Spears? Jag antar att det är bra att sticka ut men vettefan om det där... Kommer bli konstigt att gå på arbetsintervju hos en kompis, men kan ju å andra sidan vara tryggare om man känner människan!!

Igår så fick jag träffa mina tjejer och det var superdupermysigt men jag glömde ju såklart min kamera!! Vi ska göra om det igen på måndag så får ta lite kort då ist!!

Min rygg håller på att gå av och mina muskler känns så inflammerade att jag vet inte vart jag ska ta vägen... Men jag har bara mig själv att skylla!! Snart är jag på fötterna igen och då var det värt det!!

IMORGON KOMMER VÄRLDENS BÄSTA ALEXANDRA HEM!!!!!!!!



Kära syster, Efter 1 år och 2 veckor kommer vi äntligen att få vara med varann!!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0