Knowing Me Knowing You Is The Best I Can Do


Ligger nu i Göteborgarns säng i Indianapolis, hon är för tillfället i duschen så då passar jag på att skriva ett litet inlägg här!! Klockan är 23.34 eastern time här i östra USA och vi ska upp klockan 03.45 för att ta bilen till flygplatsen kl 04.15 imorgon bitti. Vi kommer vara som två zombisar imorgon då vi ska gå på VIP capitol tour i huvudstaden, tur att värdmamman min har kontakter!! 

För övrigt så har jag fastnat för Abba, jag lyssnar på deras låtar hela tiden. När jag var liten, kanske 7-11 år så lyssnade jag alltid på mammas gamla LPskivor med dem. Jag var helt tokig. Jag trodde jag kunde varenda textrad men jag sjöng ju på mitt eget språk såklart. Det är så kul att man nu idag verkligen förstår innebörden. Texterna är ju helt underbara och tilltalande för mig!! Om man har Abba behöver man ju ingen psykolog, skämt åsido!!

Jag måste ju nästan lyxa till det lite med en bild på göteborgaren också!!
Jag har ingen aning om jag kan blogga på min android men om jag kan så ska jag lägga till en bild eller två under helgen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0