Världens Största Tårta



I menyn stod det att det var en stor dessert. Jag tänkte "men jag älskar ju desserter" så jag tog den!! När servitrisen kom ut med den trodde jag inte mina ögon. Hela restaurangen gapade och undrade hur jag en liten tjej kunde få för mig att beställa den. Bordet bredvid började att prata med mig och ville verkligen se hela processen från att jag började tills att jag slutade. En farbror i 60 årsåldern reste sig upp från sitt bord och gick fram till mig och frågade : Have your boyfriend broken up with you today mam? Hela sällskapet skrattade.... Jag tänkte efter, åh herregud det ser ju ut som jag tröstäter haha, hoppar över varmrätten och beställer denna maffiga bit... Jag berättade iaf för småbarnspappan i bordet bredvid : Im from Sweden and the desserts over there aren't as big as here in the states, i can promise you that... Han förstod mig för : Oh well I know that because I'm from Wales...

Herregud vilket monster till dessert, jag gjorde iaf ett tappert besök med hjälp av Malin men tro mig det var omöjligt!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0