The Royal Wedding





Jag kan nog prata för alla flickor i hela världen, Kate och Williams bröllop i torsdags : A fairytale!! Jag kände mig som sju år när jag kollade på bröllopet.... Jag ville gifta mig med en prins, ha ett sagobröllop, kunna få ha den vackraste bröllopsklänningen man kan tänka sig.. Åka häst och vagn, gå mot altaret där ens blivande man står och väntar på en!! Det är som en saga...

För att komma tillbaka till verkligheten så älskade jag hennes bröllopsklänning, spetsen på armarna var väldigt vackert, något som också var bra var att klänningen inte var för mkt utan den var elegant och vacker på ett lagomt sätt!! Inte som ett stort påslakan som prinsessan Diana hade på sig när hon gifta sig...

Hon kanske är världens mest kända kvinna för tillfället... Hon gifte sig med kanske världens mest kända prins... Nej nu börjar jag åka ifrån verkligheten igen, nog pratat!!! Jag grät under hela akten tror jag... Det är så fiiiiint!!!  Jag kommer ju aldrig kunna hålla mig på mitt eget bröllop om jag gifter mig någon gång... Jag kommer ju vara en katastrof...

Här kommer lite bilder från vårt firande!!





Självklart firade vi bröllopet med svenska semlor, men istf mandelmassa stoppade jag i jordgubbssylt istället så att barnen skulle tycka om det!!

Kommentarer
Postat av: diana

Gud vilka harliga bilder! Hennes klanning var sagolik verkligen!

2011-05-10 @ 04:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0