Outlet Mall




Jag som har bott här i över 3 månader har inte hunnit med att åka till the outlet mall förrän idag! Det var mig en riktigt bra syn. Här fanns det Ralph Lauren, Tommy H, Lacoste, Guess, Converse, Calvin Klein och massa massa mer. Jag och Malin har bestämt att innan vi lämnar detta land så ska vi spara ihop pengar och köpa allt vi vill ha som är dödligt dyrt hemma i Sverige!!

Jag har aldrig i hela mitt liv shoppat något Ralph Lauren plagg förut. Det är verkligen inte i min prisklass hemma. Men nu fick jag med mig världens finaste, underbaraste jumper som är vit och "virkad", sedan en lång väst som är vit och virkad (som man kan ha till leggings) och sist men inte minst en vanlig sådandär t-shirt med Ralph Lauren märket på. Allt gick av på YNKA 600 kr. Hur sjuk är inte det?? Ibland älskar jag bara detta land alltså!!

Converse fick jag ju med mig hem också!! Dessa fina blå som är mina nya favvosar. De var lite dyra för att vara detta land tycker jag men vadå, det går fortfarande inte att jämföra med 700 kr i Sverige eller vad de nu kostar där hemma... Dessa par fick jag i alla fall för 30 dollar vilket är 180 kronor och tro mig, de är äkta!! I LOVE 'EM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0