Livet Är En Fest




Ruby Tuesday mina vänner!! Det finns nog inte en bättre restaurang i rimlig prisklass här borta i staterna!! Jag är 100 % nöjd varenda gång jag går därifrån!! Trevlig personal och maten är super!! Jag brukar aldrig och då menar jag aldrig beställa något som har med fisk och skaldjur att göra utan jag tar alltid en redig köttbit men jag tänkte bryta det mönstret för en gångs skull! Det blev en medelhavspasta med räkor och kräftor. Jag kan meddela att den var supergod!

Det bästa också med Ruby Tuesday är att portionerna är så stora och tyvärr är jag lite "amerikansk" och tar alltid med mig hälften hem så jag har till brunch dagen efter!! Lovely

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0