In Style


Min nya favorittidning heter In style. Här borta i staterna så går det inte att köpa Elle eller Vouge. Hemma i Sverige tycker jag att de blandar kläder och märken väldigt bra så det finns både dyra och billigare saker som man kan hitta. Fallet är ju då tyvärr inte så här borta. Jag kommer då inte köpa något mer Vouge eller Elle, blev mycket besviken. Här snackar vi endast kläder för ungefär 2000 dollar styck. Jag vet inte om jag hade otur med numerna men iaf jag kommer istället att prenumerera på In style och Glamour. Det är fruktansvärt billigt att prenumerera här borta!! 13 nummer för 12 dollar. Det är cirka 1 dollar tidningen vilket är 6 kronor, hur sjukt är inte det??



Lite sommarkläder som jag ska lägga på minnet till New York och Manhattan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0