Going To The Library




Jag och Sophie är på bilderna påväg till biblioteket med våra nya Designs by Paolo väskor! På bilden har jag mina nya favoritskor! Supersköna, svarta moccaskor från Forever 21 för bara 100 svenska kronor.



Designs by Paolo

Den kanske ser lite kärringaktig ut, jag vet inte men när jag var inne på fabriken och fick välja bland hundratals väskor föll jag ändå för den på något sätt. Jag tänkte att en sådan väska som egentligen är så dyr vill jag kunna använda många år så lika bra att slå till med den där då!! Jag fick den för mindre än halv priset och även då var den för dyr för min smak!! Men det var ju once in a lifetime. Bra med en värdmamma som har sina kontakter!!

Tre böcker fick jag med mig hem också! En med Curtis Sittenfeld som fortfarande är min favoritförfattare, hon skriver så himla bra böcker att jag aldrig vill sluta läsa dem!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0