Bihåla


Jag har varit dyngsjuk under hela veckan. Jag blev less så jag tog bilen till doktorn. Det visade sig att jag har bihåleinflammation så självklart måste jag ställa in helgens festligheter och istället tillbringa tiden framför datorn and my beloved Desperate housewives. Inget fel med det heller men jag har nu sett 14 avsnitt på 2 dagar, kan tänkas att jag har blivit besatt. Men det är inte första gången. Desperate housewives blir bara bättre och bättre för varje gång jag börjar om att se det. Tredje gången gillt. Hur stavas gillt? Jag har ingen aning men imorgon väntar säsong 1 avsnitt 15. Det är mycket spännande för även om jag redan sett avsnitten två gånger så glömmer jag alltid bort allting eftersom det är kanske 170 avsnitt sammanlagt. Detta skadar dock  min bokläsning vilket är synd. Jag läser snart lika snabbt på engelska som på svenska så det innebär att det inte är "jobbigt" längre att sätta sig ned och läsa utan det är bara mysigt.

Antibiotika i tio dagar gör ju att jag inte kan gå ut och festa nästa helg heller men jag får se det från den ljusa sidan, jag sparar lätt in 60 dollar på båda helgerna och det kan jag istället spendera i New York där jag äntligen får träffa min lillasyster!! Lillasyster, vilken pest och pina hon ha varit för mig genom åren, jag antar att det är så man känner när man är så nära varandra i åldern men om jag ska vara ärlig så är det väl henne jag saknar mest av allt där hemma. En syster har man hela livet, bästa vänner fast även många gånger bästa ovänner. Vi har i alla fall bra kontakt, skypar med henne i alla fall åtminstonde 4 gånger i veckan. Det är jag glad över!! Det är inte alla som har en syster men jag är glad över att jag har min! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0