Sarah Jessica Parker




Jag fick härom dagen berättat att ingen mindre än Sarah Jessica Parker är från ett samhälle utanför Cincinnati! Det är som roligt att man bor i samma stad där hon garanterat har varit många, många gånger i sin uppväxt... Jag som alltid har tyckt om Sex and the City och hennes rollfigur så himla mycket!! Jag drömmer också att någon gång få sitta med min laptop och skriva djupa saker som berör och andra saker som i och för sig inte berör haha... Att få ha den möjligheten att jobba som krönikör, journalist ja, ärligt talat vet jag inte alls vad hennes yrkestitel i serien är men det skulle vara mysigt på något sätt!! Istället för ciggen skulle jag sitta med en kopp tea! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0