På Dåligt Humör


Ja springningen gick jättebra men strecthingen gick mindre bra... Jag har kommit fram till att spagaten och spliten är flera ljusår bort... VARFÖR? Borde det inte gå på typ en vecka att komma tillbaks till hur man var förr... Nej, jag var näst intill grinfärdig och kände mig som en femåring... Jag vill ju inte börja dansa utan att vara i form.. Dessutom dansa med amerikaner som är överviga och säkert 100 gånger bättre än vad jag är.... Kan jag ens göra piruetter? Jag har ingen aning, för sist jag gjorde det var ju också evigheter sedan... Jaja, snedagar får man ha...

Jag har inte hemlängtan ännu, men jag går och undrar vart den har tagit vägen... Känns som att den kan slå till när som helst...



Här är då en del av gymmet, titta med danspeglar och allt! Synd bara att det är matta där inne... Bra när man stretchar för man glider inte.. men dåligt när man ska träna teknink...

Nu ska jag sova god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0