Min Syster




Min värdmamma bjöd henne över hit till Staterna på Thanksgiving i år så då kan hon både fira min födelsedag och få vara med på en stor amerikansk högtid!! Jag hoppas verkligen att hon kan komma och fixa skolan samtidigt!! Det skulle vara sjukt kul, och vi ska fråga vår bror med, så Johan om du nu läser detta inlägg så bjuder jag med dig också så kan vi ha en liten siblings trip i Ohio, så kan jag visa er båda vart jag bor!!

Och mamma, jag har fått min skinnjacka nu! Den kom idag i brevlådan!!

Och moster (har ingen aning om du läser min blogg men du har ju gjort det förut) Sophie döpte porslinsnallebjörnen till Sophie idag så nu har den fått ett namn haha!

Kommentarer
Postat av: Britt-Sofie Grefve

Hej Lisa-Marie! Nu har jag varit inne och läst och tittat på alla bilder i din blogg.Åh vad roligt det ser ut att vara, dels med alla nya vänner som du får möta och lära känna, sen så förstår jag att det är helkul med att handla kläder....! Men det är bra att du är försiktig och tänker efter före innan du gör slag i saken...Jag tänker på dig väldigt mycket och hoppas att du har det jättebra?! Hälsa Sophie att jag tycker att hon gjorde ett bra val av namn på porslinsnallebjörnen. Kramar till dig från din moster!!!

2011-04-03 @ 21:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0