I Love H&M





15 dollar inklusive skatt! 100 kr typ ingenting.. H&M är mkt billigt här!



holy  all mighty jag har shoppat SÖNDER idag!!! Men återigen så var det endast saker som inte fick plats i min resväska hit..och edt lovar jag!! Jag är ett stort fan av abercrombie and fitch... Jag har lite myskläder hemma i Sverige och en fin blå tröja som jag fick av nån käreste en gång i världen men det är allt... NU när jag bor i detta land vill jag ha aaaalllltt i affären för allt är så snyggt....

Klockan är rätt så mycket nu och jag ska upp kl 08.00 imorgon för jag och min värdmamma ska på spinning WEEHUU!!!
(kommer ångra detta starkt när klockan ringer imorgon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0