I Don't Feel Like Doing Anything




Vi var ute i lördags!! Första gången för mig!! Jag tog mig in utan problem och det var sjuuukt mkt party!! Jag hade ingen aning om att det var så billigt med att köpa alkohol ute på krogen här borta!! En 6 cl Tequila kostar 5 dollar vilket är 35 kronor.. Hur sjukt är inte det? Hemma går det på 110 kronor? I like it!!

Hela kvällen började med att Amanda kom och hämtade mig vid 22 tiden, vi åkte då till henne för att göra oss i ordning, vid 23 kom en fransk tjej som heter Marie och hämtade oss för att sedan åka till en mesxikansk tjej vid namn Tania... Där väntade två taxibilar på oss, vi åkte inte till riktiga "city" Utan vi åkte till Kentucky, hör och häpna.. Newport heter området och det är som ett festområde!! Kvällen var sjuk, går inte att beskriva det med något annat ord..

Det roliga med det hela var att ALLA glömde sina kameror hos Tania, haha så vi trodde att det var kört men helt plötsligt kommer Selina (min familjs gamla au pair) Och hon tog några bilder, jag har inte smugglat över dem till min dator ännu för att Selina vill inte ge ut dem för de är tydligen so disgusting haha!! Så fort jag får dem så ska jag lägga in lite bilder!!

Denna bild ovan var då den enda bilden jag tog och det var dagen efter då jag mådde pyton, mer ska jag inte gå in på!! Jag hade en sjukt rolig helg iaf!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0