Godmorgon Världen!



Jag har en timmes sovmorgon idag eftersom min värdmamma reser med jobbet till Lousiana och min värdpappa redan är i Boston! Jag kände för att ta på mig min nya sommarkjol från Forever 21 (17 dollar) för att pigga upp tillvaron lite! Jag är sjukt less på det kalla vädret som vi har nu! Förra veckan var sommaren här och nu är det 0-gradigt och jag slår vad om att Umeå har varmare med tanke på all sol som Ellem skriver <3

Nu ska jag ned och äta frulle, kokt ägg, Wasabröd och Kalles kaviar!!

Senare ikväll när jag slutat så kommer Malin förbi, en ny svensk så det ska bli jättekul och få lära känna henne mer!!

Hejs Svejs!! (Becky jag loooovar att jag ska svara på ditt mail ikv)

Kommentarer
Postat av: karro

Visst blir man sjuukt sugen på kaviar då man är borta såhär. (jag är i england som au pair) Jag har ätit upp 3st som jag tog med mig på typ 4 veckor haha..

2011-03-30 @ 19:33:26
URL: http://karolinarw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0