Dålig Uppdatering Idag!!


Min äldsta värdflicka som fyller 15 i augusti är världens största godismonster (inte till storlek utan hon älskar sötsaker) ja, vi passar ju då bra ihop jag och hon.. Men det känns inte jättebra för mig och min hälsa hur hon och vi håller på tsm på dagarna... Hon har nämligen onlineskola så hon är hemma och pluggar... Vi bakade typ tre gånger förra veckan, idag bakade vi två gånger PLUS att vi måste baka semlor imorgon... (Körde 2timmars workout idag, får bli detsamma imorgon!!)



Och jag ska försöka att inte uppmuntra till socker när det gäller barn I know... Men det är Usa, om syrran bakar och ger dem fatet så är fatet tomt efter ett tag...

Ps. Syrran har lovat dem pizza imorgon... Åh herregud det bara fortsätter detta...

Och ja justja... Det där med receptet på cookies... INGEN ANING!! Detta var en kakmix som man bara blandade med ett ägg och sedan in i ugnen på tio sen var det klarrt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0