Beauty And The Beast



Jättefin film om ni inte redan har sett den! Kanske inte jättespännande direkt men en sådandär mysfilm!!

Det blev ingen sushi ikv för hon som skulle köra blev sjuk.... Så då åkte jag och Selina till the movie och såg två filmer!! Självklart Skönheten och odjuret men också även The hall pass... SJUKT störd och rolig film... Jag höll på att garva ihjäl mig...

Vi betalade bara för en film hihi, för här i Usa så är det annorlunda, men köper en biljett utanför alltihop sedan går man igenom kontrollen... Sedan kan man vandra runt inne där hur mkt man vill.... inga vakter knappt och ingen kollar biljetter så när en film är slut är det bara att hoppa in på den andra.... MEN jag kommer aldrig göra om det för jag hatar att göra olagliga saker, men kul var det haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0