Sveriges Nationaldag


För att fira vår svenska dag så ordnade jag, Malin, Amanda och Elin en playdate för våra värdbarn. Vi åkte till en park där vi satt och åt sockerkaka, kanelbullar och chokladbollar. Barnen älskade min sockerkaka mohaha!! Det var jättemysigt och solen sken, det var nästan för varmt. Tur att själva lekplatsen var i skuggan iaf. Inte för att det hjälpte med tanke på att alla barnen var genomvåta av svett ändå. Det var en rolig dag och detta ska vi göra om!! Här kommer lite bilder



Say : SWEDEEEEEEEN!!!!!

Nu ska jag snart iväg på IKEA för att avsluta nationaldagen! Det ska firas med en laxsallad istället för köttbullar och potatismos, jag är så fruktansvärt sugen på gravad lax med gravlaxsås!! Bilder från IKEA kommer sen!!

Ps. Det är så himla roligt hur svensk man blir när man bor utomlands. Jag har aldrig tidigare i mitt liv "firat" vår nationaldag förut, men är man stolt svensk så är man!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0