New Addiction - Scrabooking




Detta kom då att bli min första sida i mitt scrapbooking album! Jag och Lucy var på söndagen och hämtade ut alla bilder vi framkallade. Det är så sjukt billigt att framkalla bilder, konstigt att jag aldrig tänkt på att göra det hemma i Sverige tidigare...

Första sidan i albumet gjorde jag som en amerikansk flagga. Detta blev resultatet :



Fruktansvärt nöjd blev jag men tråkigt är det att jag tappat mitt boardingkort som jag hade från Sverige till New York, det hade varit kul att klistra in det också. Jag undrar om inte min mamma "scrapbookade" när hon var au pair i USA också... Känns som när jag tänker tillbaks på hennes album härifrån USA så gjorde hon likadan saker.

En sak är säker och det är att jag aldrig kommer sluta scrapbooka, det är som terapi och om man inte har något att göra är det bara att sätta sig och pyssla. Jag vet att min mormor inte läser min blogg så därför kan jag skriva att jag ska ge henne ett scrapbooking album i julklapp. Den ska jag jobba länge med, synd bara att de äldsta korten i digitalform är från 2002 , hade varit rolig att ha lite kort från när vi barnbarn var små... Men de korten befinner sig ju såklart hemma i Sverige....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0