Förväntansfull Helg!!




Såhär taggad är jag på Canada, det kommer dock bli en fruktansvärt lång bilresa dit på 8 timmar men det kan det ju vara värt!! Vi får stanna och fika och köpa mat, det här är ju liksom matens land! Jag har för första gången i mitt liv BARA packat en outfit för varje dag!! Jag är stolt över mig själv!! Det är fruktansvärt varmt ute nu , 31 grader varmt men det kommer nog bli kyligt på kvällarna och dessutom kommer vi vara 8 timmar mer norrut så det blir till att ta till långärmad.

Och till pappa och mamma , det ska finnas på bilarna sa min värdpappa, eftersom vi bor i norra usa... Men han skulle ringa till bilaffären idag och kolla!! Han har det på sin bil iaf... Vet dock inte om min värdmamma har det på sin.... Ni får ringa på min amerikanska mobil om ni vill mig nåt!!

Hare bra i helgen hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0