Eating Buffalowings In Buffalo


Jag kan härmed säga att jag har ätit buffalowings som slår Olearys med storm! Jag har aldrig i hela mitt liv njutit så mycket av "skitmat" som jag gjorde på restaurangen. Det som är rolig är att vi åt på restaurangen där buffalowingsen ursprungligen kommer ifrån. Restaurangen heter The Anchor och är belägen typ mitt i stan vid sidan av alla skyskrapor. Stilen på restaurangen var som Olearys fast istället för grönt var det rött där. Det var som att komma "hem" om man får säga så. Till buffalowingsen serverades det selleri och blue cheese dressing, underbart god dressing! Jag beställde även beerbuttered onionrings. Magnifikt goda!! Jag provade även Lucys friterade blomkål, en ny favorit!!

Jag kan ju passa på att meddela att efter helgens ätande gick jag upp 2,5 kg poff sådär, hur är det ens möjligt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0