Drygt 50 Dagar Kvar...


Ja vi tog ju en sådandär skön paus jag och min värdmamma så nu är det 50 dagar kvar, min värdmamma hade inte riktigt tid med Insanity så jag har tränat andra former, lite egna övningar och så men nu i veckan så började jag köra Insanity för mig själv och gisses vilken utveckling jag har gjort. Mina benmuskler har blivit mycket starkare och även min uthållighet i allmänhet!! Herregud det går ju framåt här och min putmage börjar sakta men säkert försvinna också!! Jag kan säga att jag Känner mig som min gamla vän på dansskolan som alltid svettades så mkt, hon måste ju ba ha tagit i för nu när jag kör gärnet måste jag ha en handduk till hands för annars droppar det bara om mig!! Jag älskar känslan av att bli helt utmattad efter ett träningspass, jag mår både bra kroppsligt och själsligt. jag är så glad att jag har nått punkten då jag inte tycker att det är jobbigt att ta mig tid till att träna utan det är bara kul och jag mår 100 gånger bättre!!



Ja... Bilden kan ju tala för sig själv

Sitter för övrigt och lyssnar på Rix FM , låten med Salem al Fakir med Keep on walking spelas!! Jag saknar dansen så mkt, tänker på alla elever jag hade.. Gud vad jag saknar att undervisa, helt sjukt... Tänker på det dagligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0