New York, Manhattan


Förlåt förlåt förlåt för dålig uppdatering men jag har ju befunnit mig i den bästa staden i hela världen, nämligen New York! Iofs har jag varit hemma i två dagar men jag har tvättat och städat och gjort illa foten så har inte haft tid med detta! Men här kommer iaf lite bilder från den underbara helgen med mina småälsklingar Josefine och Josefine!



Vi träffade några norskar som Josefinex2 hängde med hela veckan så jag följde ju lätt på där! De är också dansare, breakare närmare sagt och de vann faktiskt Talang i Norge, rätt så coolt!! Han till höger heter Kim tror jag och han i mitten heter Fabian! Jag måste visa er klippet från Norska talang så ni kan se hur duktiga de är!!



Shopping blir man glad av, här är några affärer vi kikade in i och dyrt blev de haha



Ärligt talat så spenderade jag bara pengar i juicy couture!! Helt sjukt vilken affär, jag älskar märket! Jag har aldrig fattat varför JosefineO har tyckt om det så mkt men tro mig jag förstår helt och hållet nu!!!!!!!



Innan vi skulle in och titta på musikalen "how to succeed in business without really trying" med Daniel radcliff. Helt sjukt bra!!



Sista bilden är på West village, det är ettjättemysigt ställe på Manhattan nere vid Soho (downtown) , finns hur många mysiga restauranger, caféer och butiker som helst. I denna del av Manhattan utspelar sig det mesta av Sex and the city, och mer bilder från serien kommer i nästa inlägg!!




Skön bild från Time Square




Lite bilder från söndagen! Emma är min au pair kompis som bor utanför Manhattan på Long Island. Vi träffades på au pair skolan och det var även henne jag var med i Miami så det var jätteroligt att få träffa henne en gång till! På ena bilden finns en kille också som är svensk au pair men jag har ju såklart tappat namnet på honom! Typiskt... Men han var trevlig han med!!





Sista bilderna består av Central park och ett svenskt café! Jag hade en underbar helg och det var så himla mysigt att få träffa min syster och Josefine igen efter 5 månader!! Det var guld värt!! (fler bilder kommer sen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0