I´m So High



Känner att jag börjar styra upp bloggen nu vilket är trevligt! Känns bra att komma igång såhär lite innan eftersom jag har lovat så många att skriva blogg när jag är borta! Nedräkningen har börjar och det är bara 25 dagar kvar nu tror jag! Jag har fått många nya vänner på facebook och på skype som också ska åka både samma dag till olika delar av Usa och till människor som också kommer bo i samma stad som mig eller grannstaden! Hur kul är inte det, nu har jag fått prata av mig nervositeten med de andra så nu är jag knappt det längre!

Jag pratade nyss med en jämnårig tjej som heter Anabel och hon ska bo i Cleveland i Ohio, hon är från Colombia och var sjukt trevlig. Hon var ganska rolig också för den delen, det första hon säger är "You look like a barbie, blond hair" haha och jag fick ju förklara då att kvinnor i Sverige ser vanligtvis ut såhär, visst vissa är mörkhåriga också men det finns många fler som jag och jag tror inte riktigt att hon hade förstått det, utan hon hade hört det någon enstaka gång bara!

Nu vill jag nästan bara dit på en gång! Det som känns lite jobbigt nu innan är att hinna träffa alla vänner och släkt! Det känns som att tiden inte räcker till även om jag bara jobbar dag på vardagar och har alla kvällar över! Men det ska fixa sig på något sätt!

Vart är den där CIA LUNDSTRÖM då? Här har man ringt flera dagar i streck och hon ringer då aldrig upp, svarar inte ens på facebook...

Jag köpte en bok igår "känner du till Pippi Långstrump" Fast på engelska, hon var ju en härlig prick den där Pippi, kan nog vara den mest populära figuren i mina ögon då jag var barn!




Boken ska jag ju såklart ge till min lilla värdflicka!

Nu ska jag sova, jag brukar alldeles för ofta glömma bort att jag har ett jobb att gå upp till imorgon! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0