Spysjuka Spenderas Med Skype Och LisaS



Ja men tror ni inte att andra dagen på jobbet måste man "sjukanmäla sig". Jag har spenderat natten på mitt badrumsgolv där jag en gång i halvtimmen spyr galla för jag har inget annat kvar i kroppen! Imorse när jag vaknar har jag sjuk ångest för jag redan har blivit sjuk men när jag kommer ned till köket så möts jag av en sovande Charlotte (okej hon måste vara sjuk för hennes skolbuss gick för över en timme sedan).. Efter någon minut kommer min värdmamma och säger "vi har varit uppe hela natten , både Henry och Charlotte har spytt" ...

Detta gör att 5 av 8 personer i denna familj är sjuk idag! Jag mår mycket bättre nu och som tur är har jag fått Ekströms hallonkräm av min värdmamma! Det är nog det enda jag kommer få i mig idag tyvärr!!

Nu pratar jag med LisaS på skype!!! Hon befinner sig för närvarande på Irland som vanligt... Hon ska kanske komma till New york i början av sommaren så då måste ju jag också dit!!!!!!!!!!!!!!!



JÄTTEKUL!!!

Nu ska jag försöka se på OTH!! Som vanligt :) sedan ska jag lägga in bilder på mina inköp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0