Känner Mig Stolt


Jag har nyss avslutat ett träningspass på 1,5h , jag har sprungit 5km, strecthat, gjort styrka och dansat lite!!! Känns jättekul, jag har hittat två dansskolor och när jag känner mig redo ska jag ringa till dem och kolla upp lite saker! Med tanke på att det är mitt i terminer osv... Det fanns dock sommarkurser så det skulle ju vara kanon!

Jag gjorde svenska pannkakor till mina värdbarn idag till lunch! De blev jätteglada! Dock så var de tvungen att ha peanutbutter på dem också så självklart kunde det inte bli helsvenskt men det är ju okej! Jag fick till och med pröva och det var faktiskt gott!!



Från Lejonkungen! Gash jag har nog aldrig saknat min dans så mycket som jag gör just nu! Måste, måste ta tag i det här!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0