Jag Är Lycklig



Jag har bara varit hos min familj i två dagar men känner mig redan som hemma!! Jag har kommit in i deras familjeliv! Barnen kan inte lämna mig ifred, Ikväll så stängde jag in mig på mitt rum för jag har knappt kunnat andas sedan jag kom hit!! Men fortf är barnen underbara!

Jag har tillbringat kvällen med att träna!! Jag kommer nog inte kunna gå imorgon (jag hatar att börja försiktigt) jag slog till med ett hårdpass på två timmar utan break!! Styrka, motion, smidighet, you name it!! Jag tycker om att ha en egen privat träningslokal i huset!

Idag tog de med mig till Ikea!! Jag blev så hemma!! Jag ska ta bilen dit varje dag jag har hemlängtan! Det var precis som att jag var i Ssvall igen och gick runt! Jag fick även med mig två ramar, en filt, en tvättkorg och två förvaringskartonger!! Så nu har mitt rum fått lite Sweden över sig! Kanske måste ta kort på mitt rum!!!

Här kommer iaf lite bilder från min första tid i West chester!







Kvaliten på mina bilder som jag har tagit nu under min första tid i USA kanske inte håller den högsta kvaliten, kan vara därför att jag har mina föräldrars diggikamera som är typ 5 år gammal och inte min egen...
Varför? Jo det är faktiskt såhär att en dag innan jag ska åka så dör min kamera, jag lämnar in den på verkstaden och de säger "den är klar om tre veckor" VAD ÄR ODDSEN?

Det är kallt i amerikanska hus! Jag måste sova i mjukisar, fleece och min filt som jag köpte på Ikea...

Jag vill se ett avsnitt av Oth men jag har möte med min LCC och familjen imorgon om mitt schema osv osv!! Så måste lägga mig så jag är pigg imorgon!!!

Godnatt!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad kul att höra att du trivs! Verkar vara grymt där borta, jag är helt avundsjuk på shoppingen :-)

2011-02-22 @ 20:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0