Bra Jobbat Idag!!


Jag har varit på värsta städhumöret idag, så jag har rengjort lådor i köket, rensat osv, jag har dammsugit hela övervåningen (även fast jag inte ska städa) Köket är kliniskt och nu vill jag bara hitta ett snabbt och enkelt recept på något som jag kan baka! Det hade varit lite såhär mysigt en dag som denna med spöregn!



En sak som jag har uppmärksammat som jag tycker är konstigt  är att det inte äts några grönsaker alls i detta hus! Jag saknar mina grönsaker, typ gurka och tomat för att ha på mackor.. Jag vet att jag får köpa om jag vill, men det känns så påtvingande om de vanligtvis inte köper det... Jag har inte ätit en grönsak sedan jag kom hit, och jag ljuger inte.. En sak som jag också har uppmärksammat med amerikaner är att ingen har blommor inomhus..trädgården ute på tomten är underbar men ingen har blommor inomhus? eller iaf inte här på området där jag bor...

Inatt var det åskstorm, oväder... Jag trodde at mina väggar skulle rasa samman, det blixtrade och dundrade, herrejösses... Men jag lever idag! Jag hatar stormoväder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0