Amarinda!







Detta är min värdsyster Amarinda (Amba) som snart är 15 år gammal! Vi har haft en superkväll ikväll! Jag glömde ju såklart att skriva i förra inlägget att vi efter denna underbara kväll sätter oss ned i köket och börjar prata om McDonals... Och hon ger sig inte, hon ska ut i spöregnet för att få sig sin chicken sandwich... Sue (min värdmamma) poängterar hur hon inte har några pengar och jag tänker mig ju inte för så jag hojtar till att jag har jättemycket cash... Haha hon blev inte jättenöjd men hon var faktiskt också sugen på lite skräpmat... Vi tog bilen i tofflor och åkte till Drive through som ligger fem minuter bort från huset... Var hemma på 10 och åt lite mat från One dollar menyn!!

Jag måste även poängtera att jag innan detta har tagit på mig mina träningskläder för jag ska gå ned till gymmet för att träna (har faktiskt blivit duktig) men det slutar med att jag käkar skräpmat i mina träningskläder utan att ha tränat över huvudtaget... Okej man kan ju alltid försöka.. Men nu när man bor i USA kanske man ska vara amerikan på riktigt!

Sitter för övrigt och käkar min Ahlgrens bilar påse... Träningen får jag hinna med imorgonkväll ist! Eller något... Det blir nog kanoners!! Goodie nightiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0