Would You Hold My Hand


Ikväll har jag återigen varit hos min bättre hälft Alexandra Carlsson. Därmed känns alltså mitt liv rätt så fulländat för tillfället! Nu är det 3 veckor kvar tills vi ses igen och det kan kännas lite jobbigt men det är ju ingenting jämfört med 1 år... Kvällen spenderades också med Gabbi och Fanny, kul att få hänga med dem lite också, så sällan man ser vissa människor!!



Båda två har ju fyllt 21 år nu också, myndiga världen över med andra ord!!

Hennes norska pojkvän skickade för övrigt världens roligaste sms till henne ikv (han är med i det norska försvaret) "Du Alex, jag behöver ditt personnummer för försvaret måste kolla upp så att du inte är en terrorist" och det kanske inte låter så kul nu när jag skrev det på svenska men på norska lät det hilarious!!

Om jag har tur kanske det blir så att jag firar nyår i Oslo, om bara Alex kan få ledigt från sitt dumma jobb!!

Annars så sitter jag nu i min säng här, i ett väldigt ostädat rum fyllt av kläder, smycken och massa annat... Funderar på att städa upp det imorgon istället...

Tänk vad en enda bild kan göra mig glad, jag sitter och tokler och bara stirrar, jag kan nog stirra i timmar... Det borde inte vara lagligt att vara så fruktansvärt snygg, heeelt sjukt... Alex jag vill inte ha en norrman, jag har ögonen på annat.. Så du får se till att flytta tillbaks till Sverige jag är ledsen... Du vet att vi ska bo i samma stad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0