Storm


Idag får inga katter släppas ut var det sista min värdpappa sa imorse innan han åkte till jobbet. Varför då? Undrade jag... Jo det är eftersom att det är storm här, jag är inte riktigt van vid sådana stormar! Jag tror att det är storm över hela middle west för Viktor som bor två delstater innåt landet hade det likadant! Detta är ju pitty för mig som går i mina sommarkläder för det är sååå varmt ute med hela 25 grader!! Dock är det åskan som gör det idag och inte solen...

Jag tycker att det är så tråkigt när min värdmamma är borta och reser med jobbet för jag är så van att ha någon vuxen att prata med här hemma på dagarna... Hon är så rolig och pratglad hela tiden så när hon inte är här så är det alldeles för tyst och långtråkigt. I början tyckte jag faktiskt att det var jobbigt att ha henne hemma för det kändes som att hon skulle observera och fördöma hur jag arbetade med barnen men nu för tiden så tycker jag om att ha henne här!! I veckan är hon i varma, soliga Kalifornien och kommer hem på onsdagkväll med Grandma!! Äntligen ska jag få träffa den pigga och alerta damen från England, ska bli med ett nöje!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0