Pictures From Miami




En underbar resa!! Synd bara att Emma blev magsjuk... Tur för mig att jag hade min andra kompis La'is som bor där nere i Miami!  God mat, fina stränder, bra party, trevlig hotellpersonal!! Dock kan det ha varit för mycket sydamerikaner där, och inget illa menat alls med det men det kändes ärligt talat som att jag var tillbaks på Gran Canaria, för det fanns ingen som var "amerikan amerikan" som jobbade i butiker, restauranger, hotell, osv osv... Alla pratade spanska och bröt på engelska... Undra om det är så i hela Miami eller om det bara är så på Miami beach? Och varför har alla flyttat dit av alla ställen? Trevliga var dem iaf, och jag fick äntligen träna lite på min spanska så jag är ju glad för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0