Long Time No Seen


Vet inte om man direkt säger så men det känns som att jag har hört det någonstans!! Jag har inte orkat uppdatera min blogg idag idag eftersom att jag tyvärr har lidigt av migrän. Jag har knappt kunnat hålla ögonen öppna och tänk er då att ta hand om två barn och hålla dem underhållna! Jaja, när klockan slog 17.00 sprang jag direkt upp på mitt rum för att lägga mig ned och blunda, planerna ställdes in för kvällen och det var så skönt att bara ligga där och blunda och vara alldeles ensam! Efter drygt två timmar kommer Sophie in i rummet med en sprillans ny Glamourtidning åt mig! Då var jag ju bara tvungen att läsa för att få lite inspiration tills imorgon då jag, Lucy (Australia) och Amanda (Sweden) ska till Tri county mall och shoppa! Vi ska även äta middag på Ruby Tuesday men det försöker jag att förneka för mig själv för tillfället...



För övrigt är det hon från Slumdog millionare på framsidan och när jag bläddrade igenom repotaget så minns jag hur vacker hon verkligen är!

Kommentarer
Postat av: Freyj

long time no see säger man juh! :) Jag vill också hänga i Amerikat!

2011-04-02 @ 11:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0