Ke$ha Tonight!




Snart kommer tjejerna och hämtar mig för vi ska till Dayton och se på Kesha!! Det är kul att vi alltid är så umpulsiva och köper biljetter kvällen innan. Det var likadant med Lil Waynes konsert, men bra är iaf det att dessa biljetter bara kostar 55 dollar medan Lil Wayne gick på 120 dollar... Om man tänker efter så är kanske Lil Wayne mer populär och känd också kanske?

Jag är trött för kunde inte somna inatt för världens tokigaste anledning - det var för spännande i min bok haha! Men nu har jag läst ut den i varje fall, världens bästa bok hitills!! American wife by Curtis Sittenfield

Bilder från kvällen konsert kommer senare och jag lovar att jag ska vara duktig och försöka ta mer kort och be att få kort från mina vänners kameror!!

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0