Happy!




Linne Abercrombie & Fitch,  Shorts Zara, Hårspänne Glitter, converseee

HALÅ, det är nu storm utanför mitt fönster som vanligt... Det har varit väldigt varmt idag igen men det känns som att morgondagen för med sig kyla och regn... Det suger för jag vill ju få en bra grundfärg innan jag ligger och glassar på South beach!

Idag måndag har jag äntligen fixat mitt amerikanska visakort! Jag har därmed också överlämnat mitt svenska visakort till min värdmamma. Jag ska inte få tillbaks det förrän till hösten om jag nu behöver det! Se där så klok och ansvarsfull jag är så sparar jag pengar tills jag kommer hem igen!

Jag har tillbringat hela kvällen med att storstäda mitt rum, och inte bara städa utan jag gjorde ordning i alla toalettlådor, sängbord, byr'åer, min walking closet, dammtorkade, putsade duschen... You name it! Jag har fått något allvarligt fel för jag har aldrig varit sådan förr. Det har gått så långt att jag kan flytta mitt schampoo en millimeter så att det står bättre i förhållande till balsamet? Åh herregud vart är detta påväg?

Nu ska jag sova så jag är pigg imorgon!

Hane hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0