Försmak Av Kvällen




Kort och gott för klockan är mkt! Kesha var bra det var hon verkligen! Men hon har inte gjort så många låtar eftersom att hon är relativt ny som stor artist därav en relativt kort konsert! Istället för tre timmar då vi var på Lil Wayne så spelade hon en timme... Men men jag fick iaf höra mina favoritlåtar Tik Tok och We are who we are!! Så jag är happy iaf!!

Nu ska jag sova för imorgon är det en stor dag, grandma is coming!! Jag vill därför städa i lekrummet och göra fint i köket. Eftersom min värdmamma har varit på jobb i Kalifornien sedan i söndags så har hon själv inte haft möjlighet till det... Men köket och lekrummet är ju mina områden så det är ju mina arbetsuppgifter men jag vill bara göra det lite extra noggrant för finfrämmandet!!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0