I Hate Farewells




Ikväll är sista kvällen som jag spenderar i Lucys hus. Det känns aptråkigt och jättejobbigt... Att det skulle vara såhär svårt när människor försvinner här borta kunde jag inte ana. Jag hatar att säga hejdå för jag hatar att gråta inför andra människor....

Denna helg är även Niinas sista helg, hon från Finland, sjukt jobbigt också! Visst hon bor ju nära Wasa så hon ska ta båten över men vi har ändå bottenviken emellan oss haha!!

Fan, det är tur att jag lämnar detta ställe före Malin och Elin iaf, min svenska pinglor.. Om de skulle åka hem innan mig hade jag nog brytit ihop.

Gick inte på dejten igår, jag var för nervös och jag känner honom inte.. Han skulle hämta upp mig för jag hade ingen bil... Jag fick ba för mig mördarscener ute i skogen osv haha jag vet att jag är störd. Vi ska ses till veckan iaf, vi hade ett trevligt telefonsamtal iaf. Han är go,, garanterat player men vad bryr jag mig, jag kan ju va player tillbaks!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur träffade du playern? :P

2011-09-24 @ 02:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0