Don't Tell Me Cause It Hurts




Så var det The key event igårkväll, det var så otroligt himla skoj! Jag serverade 16 personer tillsammans med Selina och Lucy!! Jag visste inte att jag skulle kunna sakna mitt jobb som servitris sådär mycket! Jag serverade vin, plockade tallrikar, småpratade med dem! Hur kul som helst! Det bästa av allt var att vi också fick äta av den goda maten som kockarna gjorde åt gästerna!!

Efterfesten var hur cool som helst!! Det var som att vara i The OC eller något. Huset var gigantiskt, och ni skulle ha sett poolen och baren... De hade en egen butler också. SJUKT!! En tråkig sak var att John Boehner var där (the speaker of the house) så vi skulle ta kort med honom men han åkte hem fem minuter innan vi kom dit.

Efterfest nummer två var hemma hos uncle George och Auntie Debbie!! De är mina favoriter, hur sköna som helst!! Debbie finns med på ett kort här ovanför med Selina!!

Vi kom hem 04.00 på morgonen, somnade 05.00 oj vilken sjuk kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0