Idioti


Sist jag kollade så fyller jag snart 21 år. Jag är vuxen och tar ansvar över mitt liv och mitt jobb. Jag skulle aldrig låta mitt jobb fara illa för min fritid. Men om jag väljer att sova någon annanstans även om jag jobbar dagen efter, vad ska det spela någon roll för? Så länge jag sköter mitt jobb ska det inte spela någon roll alls.

Jag känner mig som en tonåring, snacka om att gå bakåt i utvecklingen, min värdpappa är tydligen "not happy at all with you because you were gone all night and came home in the morning" , jag känner ba rent ut sagt - gubbjävel. Jag har haft den värsta månaden i hela mitt liv. Jag har varit såhär nära på att åka hem för jag har känt mig så ensam. Han ska inte få styra över mitt liv. Vad jag gör på min fritid är min ensak, det är mitt liv.

Jag är alltid hemma på veckokvällar annars, jag umgås med familjen och jag går och lägger mig i tid så om jag någon gång i veckan sover borta ska väl inte spela någon roll? Just nu är det de enda som "keeps me going" och jag tänker inte låta någon ta det ifrån mig. Om han vägrar ge med sig så får han MER ÄN GÄRNA slänga ut mig så kan jag åka hem och bli fri igen, fri till att göra vad jag vill när jag vill och hur jag vill för sist jag kollade så var det möjligt för vuxna människor.

Jag är så förbannad att jag inte finner några ord, jag får väl gömma mig i buskarna utanför huset tills jag ser att han åker till jobbet och gå in efter det istället då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0