Aldrig Mer


Jag befinner mig i ett slags chocktillstånd för tillfället. Jag vet inte hur jag ska kunna gå framåt istället för bakåt. Jag vet inte vart jag ska ta vägen med alla mina tankar. Igår fick jag en ångestattack, jag låg i köket och skakade, hyperventrilerade, kippade efter andan och bara grät.

Det finns ingen som vet vad som försigår i mitt huvud just nu, jag vill inte fly från sanningen men samtidigt kan jag inte leva med den.

Om du bara visste hur djupt sårad jag är, jag är spyfärdig hela tiden. Jag är så fruktansvärt hungrig men jag har ingen aning om hur jag ska kunna äta. Om min mamma hade sett mig nu hade hon tatt mig till psyket eller något eller iaf nästan.

Jag som mådde bra igen, jag var glad och nu går jag och gräver ned mig efter saker som jag egentligen inte ska bry mig om.

Den dagen jag har man och två barn och han kommer hem och säger att han vill lämna mig för en annan hurfan ska jag överleva det? Just nu vill jag bara vara själv för resten av mitt liv. Varför ska man utsätta sitt hjärta för sorg?

Känslan är obeskrivlig och rent utsagt förjävlig.

Kommentarer
Postat av: Marica

"Den dagen jag har man och två barn och han kommer hem och säger att han vill lämna mig för en annan hurfan ska jag överleva det?" De behöver du inte oroa dig för. Den dagen kommer inte! Dagen då du har man och barn kommer men inte sista biten!:) You go girl

2011-10-11 @ 19:59:00
URL: http://mywaymygoal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0