Dator Is Back


Det tog 9 dagar innan den är i min famn igen, men nu sitter jag här och skriver på den samtidigt som jag skypar med min älskling Alexandra!!

Vad har hänt sedan jag kom hem? Alldeles för mycket, har hunnit med att göra mer saker än på typ en månad i USA, inte varit hemma en sekund och det är så underbart att få träffa alla igen, hemmakär som jag är!!

På tisdagen dagen efter jag kom hem gick jag i min jetlag till Olearys för att träffa min Mangemang och där var ju också min gamla chef Linda, som blev överlycklig över att se mig igen. Bland det första hon säger är "så när vill du böja jobba igen" , jag överlycklig eftersom jag är pank säger "när som helst". Jag har idag redan jobbat där tre gånger, och jag har aldrig varit så taggad på restaurangbranschen tidigare, dricksen rullar in, pengarna rullar in och den 23 december får jag min efterlängtade lön!

12-slaget på min födelsedag spenderades med bästa Paulina, Elin och några andra på MAX, bästa bästa MAX och ja jag åt där 4 gånger under första veckan jag var hemma och det har resulterat i en viktuppgång på 2,5 kg. Nu är jag inte underviktig enligt BMI iaf och hur bra är inte det?

Det blev röj iaf på Olearys efter MAX , kanske för mycket röj för mig, intressant kväll...

Vad har hänt mer? Jo jag har ju fått träffa bästa Jojjsan såklart, och bästa Sarah och CIAFIA!! Vi var på Allstar på fredagen och ba satt och drack vin och catchade upp. Jag var så himla, himla glad!! Det bästa av allt är att det finns SNYGGA killar överallt, exakt överallt. Det är helt sjukt hur snygga svenska faktiskt är... I USA så var man tvungen att leta ute på krogen och de enda snygga killarna jag hittade var mörkhyade såklart... Var ju halft ledsen på skoj när jag kom hem för jag kände lite "Once you go black you never going back" men det spelar ju ingen roll i detta land, här spelar det ingen roll om man inte är det haha!! Så mina svenskor Elin, Malin, Josefine och Kajsa det kommer vara sjukt nice att komma hem och verkligen få gå ut och slippa ödsla tid på att "leta"....

På lördagen fick jag ÄNTLIGEN jobba med Mange igen, om jag har saknat det!! Jag hade så himla kul och vi fick jobba på samma våning!! Efter det gick jag ju såklart ut igen, fick ett telefonsamtal så drog på Allstar men kom inte in för jag var 1,5 månad för ung. Hör och häpna, inte räcker det med att vara 21 heller... Så jag gick tillbaks till Olles och efter det hade jag en lång men framförallt mysig kväll haha!

Så för att avrunda kan jag avsluta med att jag gillar livet, jag känner mig lugn, glad och fri till att göra vad jag vill!! Och vem visste att det kunde vara så sjukt kul att vara singel? Ja det kom från mig, och det är 100 % sant!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste ha varit underbart att få träffa alla nära o kära igen!! Skype är ett måste när jag är back in cincy igen, måste höra om alla snygga killar överallt plus en annan stooor händelse (vill inte uttala mig om det inte är offentligt än) puss på dig, längtar tills vi ses!

2011-11-27 @ 05:10:07
URL: http://malinlinneakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0