I Love StayHomeNights





Min fjärde Ben & Jerrys under loppet av kanske 10 dagar... Drygt en varannan dag med andra ord.. Jag är en livsnjutare när det gäller mat och det har jag alltid varit och aldrig brytt mig efteråt vad jag stoppar i mig men nu börjar det känns i hjärtat då man satt i sig en hel glassbunke, chips, donuts osv... Jag måste sluta... Alla som åker till Usa går upp i vikt och visst jag kan gå upp i vikt men behöver inte göra det något så radikalt som 11 eller 15 kg... Känns väldigt onödigt

Iaf så var denna kväll helt amazing!! Efter jag slutat jobba tränade jag nere i gymmet för att sedan springa upp på mitt rum och städa samt dammtorka hela badrummet.. Efter det blev det B&J och det senaste avsnittet av Desperate housewives!! Nu sitter jag här och ska snart komma mig för att somna tror jag... Fast jag känner mig ju själv.. Hittar alltid på något att göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0