Detta Räddar Mitt År!!!



Ja som jag har sagt till alla jag känner så vägrar jag dricka vattnet i kranarna här borta, folket här dricker som att det var världens godaste vatten? Jag fattar ingenting, själv blir jag illamående av det... Så hur har jag i dessa två veckor fått i mig vätska? Gissa när man bor hos engelsmän.... English tea please, with milk!! Jag älskar tea så det är ingen skada skedd men att få dricka västerbottensvatten känns som en dröm nu...

MEN titta här DADA....





Här är en helt vanlig vattenflaska, fast med en....



ventilationsmakapär som tar bort "den äckliga smaken" på vattnet.. Den kostade 7 dollar på Meijer (precis som Walmart fast 100 gånger bättre)

Jag var skeptisk, men min värdmamma hade endast hört stående ovationer om detta... Så jag var ju tvungen att tillsammans med henne pröva.... Och gissa?



Här sitter jag nytränad, äcklig och svettig med min favorit och dricker vatten som smakar hemma!!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0